Aplikacje dedykowane

Angażuj fanów bez ograniczeń technologicznych i przyciągaj nowych odbiorców za pomocą dedykowanych aplikacji. Zrealizuj z nami pomysł na angażujący konkurs, wciągającą grę czy innowacyjną funkcjonalność.

Award

Profil na Facebooku nie musi ograniczać się tylko do komunikatów publikowanych na głównej ścianie. Dzięki wykorzystaniu funkcji zakładek, możemy go wzbogacić o wiele dodatkowych elementów, dzięki którym fani chętniej będą nas odwiedzać i polecać znajomym.

Jedną z takich dodatkowych funkcjonalności jest dedykowana aplikacja, dzięki której możliwe jest cykliczne organizowanie angażujących konkursów i gier z nagrodami. Konkursy na Facebooku są niezawodnym narzędziem pozyskiwania nowych fanów, zapoznawania społeczności z aktualną ofertą czy działalnością marki oraz wzmacnianiem jej rozpoznawalności.

Rules

Oprócz elementu zabawy i nagradzania fanów, warto również rozważyć intuicyjne, praktyczne funkcjonalności, które ułatwią rzeczywistą interakcję z naszą marką. Są to na przykład lokalizatory (oferowanych produktów, partnerów projektu, lokalizacji sklepów, etc.), różnego rodzaju kalkulatory czy formularze kontaktowe, które mogą być powiązanie z witryną www.

Rozbudowując fanpage o dodatkowe funkcjonalności, warto również zadbać o przejrzyste przedstawienie fanom zasad wzajemnej interakcji. Podążając za wytycznymi naszych Klientów, opracowujemy dokumenty w postaci regulaminów, polityki obecności w mediach społecznościowych czy zasad korzystania z udostępnianych funkcjonalności.

Bazując na bogatym doświadczeniu i profesjonalnym zapleczu programistycznym, możemy zrealizować niemal każdy pomysł na dedykowaną aplikację. Posiadamy odpowiednią wiedzę i umiejętności, by zaprojektować i przeprowadzić konkurs tak, aby przyniósł korzyści nie tylko jego laureatom, ale i samej marce.

Aby przeprowadzić konkurs w sposób przejrzysty, sprawny i wygodny dla organizatorów, możemy wzbogacić oferowane przez nas aplikacje o następujące, przykładowe rozwiązania:

  • Podział konkursu na etap głosowania publiczności oraz decyzję jury: głosy oddane przez fanów decydują o tym, które prace konkursowe trafią pod obrady jurorów. Dzięki temu unikamy manipulacji wynikami. Konkurs pozostaje jednak „wirusowy” (głosowanie angażuje fanów i zachęca do udostępniania) i uczciwy (o ostatecznym wyniku decyduje ekspercki głos jury).
  • Wykluczanie i blokowanie użytkowników łamiących zasady konkursowe.
  • Postowanie na ścianie użytkownika (informacja o wzięciu udziału w konkursie, wygraniu, wykonaniu określonej czynności jak np. zagłosowanie) i zachęcanie do udziału jego znajomych.
  • Zgodna z zasadami Facebooka publikacja wyników wewnątrz aplikacji konkursowej.
  • Pozyskanie danych teleadresowych laureatów za pośrednictwem aplikacji, która znacznie upraszcza proces wysyłki nagród.
  • Uzyskanie zgody użytkownika na przetwarzanie jego danych osobowych i potwierdzenia zapoznania się z zapisami regulaminu, które są wymagane przez przepisy GIODO i regulowane rozporządzeniem MSWiA.
  • Zamieszczenie wewnątrz aplikacji dokumentów takich jak polityka prywatności i regulamin konkursowy, które w przejrzysty sposób określają zasady rywalizacji oraz prawa uczestników i organizatorów.

Na skuteczność konkursu bardzo duży wpływ ma jego koncepcja, pomysłowość i wykonanie. Konkursy przeprowadzane w ramach aplikacji pozwalają rozwinąć skrzydła kreatywności i są magnesem przyciągającym nowych fanów. Przysłowiową „marchewką”, która mobilizuje do roz(g)rywki są także nagrody – im ciekawsze, tym więcej osób skusi się na udział w rywalizacji. Trzecim decydującym czynnikiem są środki, jakie przeznaczymy na promocję konkursu w postaci facebookowych kampanii reklamowych.

Masz własny pomysł na aplikację?Zrealizujemy go dla Ciebie i zaangażujemy Twoich fanów w emocjonującą (g)rywalizację.