Kampanie reklamowe

Wesprzemy Twoje komunikaty skuteczną reklamą, dzięki czemu trafią one do liczniejszej grupy odbiorców. Zaowocuje to zwiększoną rozpoznawalnością marki, wzrostem liczby fanów oraz bardziej zaangażowaną społecznością. Nowoczesna reklama jest inwestycją, która przynosi wymierny zwrot.

Money

Dzięki nowym technologiom, które pozwalają na coraz bardziej precyzyjne wyselekcjonowanie grupy odbiorców, reklama stała się jeszcze skuteczniejszym narzędziem w walce o uwagę (i „portfel”) odbiorcy. Dotyczy to między innymi kampanii reklamowych na Facebooku (Facebook Ads), które – w porównaniu z tradycyjną reklamą - są znacznie bardziej efektywną, tańszą oraz bardziej mierzalną formą promocji. Reklama na Facebooku pozwala osiągnąć większy ruch na stronie www oraz lepszy wynik finansowy danego przedsięwzięcia, a analiza statystyk umożliwia określenie dokładnego zwrotu z inwestycji. Dzięki temu Klient ma pewność, że zainwestowane przez niego pieniądze się pomnażają.

Like

Wiemy, co zrobić, aby środki przeznaczone na reklamę zostały zainwestowane w możliwe najbardziej efektywny sposób.

Pomożemy Ci stargetować reklamę na pożądaną grupę docelową, stworzyć najlepszą kreację reklamową, uruchomić i monitorować kampanię oraz na bieżąco dostosowywać jej parametry.

Czlowieki

W sytuacji, gdy mimo regularnej i wartościowej komunikacji przyrost liczby fanów i ich zaangażowanie nie osiągają oczekiwanego poziomu, skorzystanie ze wsparcia reklamowego może być najlepszym rozwiązaniem. Warto skorzystać z tego narzędzia w okresach szczególnych, jak na przykład początek działań na fanpage’u czy rozpoczęcie większego projektu. Chcąc uniknąć tzw. komunikowania do pustej sali, warto na wstępie uruchomić kampanię reklamową. Pozwoli ona zdobyć początkową grupę fanów, a następnie - wykorzystując efekt kuli śnieżnej - zbudować liczniejszą społeczność.

Inwestycja w efektywnie realizowaną kampanię reklamową wcale nie musi wiązać się z dużym nakładem środków. W przypadku reklam na Facebooku każde wsparcie finansowe ma szansę przełożyć się na większą rozpoznawalność marki, wzrost liczby fanów oraz bardziej zaangażowaną społeczność fanpage’a.