Monitoring i moderacja

Media społecznościowe żyją całą dobę, a ich potencjał tkwi w stałej interakcji między użytkownikami. Dzięki profesjonalnej moderacji i regularnej kontroli treści, wszystkie Twoje kanały komunikacji będą aktywne, a Ty będziesz spokojny o swój wizerunek w sieci.

Komunikacja w mediach społecznościowych to przekaz dwustronny, dlatego efektywne komunikowanie to nie tylko redagowanie treści postów i dobór materiałów, ale i dialog z fanami. Nawiązywanie naturalnej interakcji przynosi dodatkowe korzyści, a właściwe reakcje pozwalają unikać kryzysów. Dlatego zapewniamy naszym Klientom monitoring i moderację profili w mediach społecznościowych nie tylko od 9:00 do 17:00, ale także wieczorami, nocą i w weekendy.

Zapewniamy nadzór nad wszystkimi kanałami komunikacji Klienta, w uzgodnionych wcześniej dniach, godzinach i z ustaloną częstotliwością. Zakres usługi obejmuje odpowiadanie na pytania fanów, prowadzenie angażujących dyskusji, podtrzymywanie zainteresowania poruszanym tematem, a także usuwanie spamu, wulgaryzmów i innych treści, które mogłyby zaszkodzić wizerunkowi Klienta. Ze względu na toczącą się w mediach społecznościowych całodobową dyskusję, stały monitoring pozwala zapobiegać sytuacjom kryzysowym, które mogłyby nadszarpnąć reputację marki.

Trzymamy rękę na pulsie!