BLOG
08.02.2019
Na kryzysy - Social Media Policy
Thumb_wide_okulary


Kryzysy wynikające z działań pracowników

Powodem kryzysów w mediach społecznościowych mogą być nie tylko konflikty na linii klient – marka. Zdarza się, że sytuacje trudne są efektem działań podejmowanych w mediach społecznościowych przez pracowników firmy. Mogą to być zachowania naruszające wizerunek pracodawcy, na przykład jego oczernianie na firmowym profilu, bądź też publikowanie kontrowersyjnych czy obraźliwych (nie tylko w stosunku do pracodawcy) treści na prywatnym koncie. W przeszłości, niejednokrotnie powiązanie autora niestosownych postów z jego pracodawcą negatywnie wpływało na wizerunek firmy. Jak zatem zabezpieczyć się przed tego typu sytuacjami?


Social Media Policy, czyli kodeks zachowań w sieci

Receptą na sytuacje kryzysowe na linii klient-marka, jak i pracownik-firma jest Social Media Policy, czyli swoisty kodeks zachowań w sieci. Owa Polityka Komunikacji w Mediach Społecznościowych to zbiór reguł i wytycznych dla pracowników firmy oraz internautów, którzy komunikują się w mediach społecznościowych. Wyznacza on, jakie zachowania są uznawane za niedopuszczalne i reguluje m.in. zasady usuwania komentarzy lub blokowania użytkowników (np. za nadużywanie przekleństw czy spamowanie). Dzięki Social Media Policy działania marki w mediach społecznościowych stają się transparentne, a firma zyskuje narzędzie kontrolowania zachowań swoich pracowników w Internecie i przejrzyste uzasadnienie dla kroków, podejmowanych w walce z uciążliwymi fanami.

Powiązane wpisy

OFERTA

Zapraszamy do zapoznania się z pozostałą częścią naszej oferty.

Strategia_simple

Tylko dobrze przemyślane działania dają wymierne efekty. Dlatego zanim wprowadzimy markę do świata nowych mediów, definiujemy kierunek działań oraz kanały dotarcia i przeprowadzamy gruntowną analizę konkurencji, aby zbudować najbardziej efektywną strategię obecności w mediach społecznościowych.

Simple

Naszą przewagą jest bogate doświadczenie w komunikowaniu do dużych społeczności. Oferujemy bieżące opracowywanie materiałów w zakresie proponowania i tworzenia treści, budowania i podtrzymywania dialogu z fanami oraz profesjonalnej obsługi graficznej prowadzonych profili.

Kampanie_simple

Nowoczesna reklama jest inwestycją, która przynosi wymierny zwrot. Wiemy, co zrobić, aby środki przeznaczone na reklamę zostały skutecznie zainwestowane, dając jak najlepszy efekt.

Szkolenia_simple

Zwiększ skuteczność swoich działań w mediach społecznościowych, korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia! Oferujemy szkolenia grupowe oraz doradztwo indywidualne. Służymy wsparciem zarówno w obszarze standardowych działań promocyjnych jak również rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Program zajęć dopasowujemy do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.