BLOG

Lubimy się dzielić.

Public_thumb_ekaterina-shevchenko-zltlhekbh04-unsplash
Hover_image
4 powody, dla których warto postawić na content marketing
11.09.2019

Content marketing, określany też marketingiem treści, zyskuje coraz większą popularność. Dlaczego warto z niego korzystać? Poniżej przedstawiamy 4 powody.

Public_thumb_adult-business-deal-collaboration-1376864
Hover_image
Kryzysy są po to, by ich unikać
24.05.2019

Media społecznościowe są narzędziem szybkiej i co - najważniejsze, dwustronnej komunikacji z klientami. Rodzi to wiele korzyści marketingowych i PR-owych dla marki. Jednak, jak to w życiu – każda możliwość niesie również ze sobą zagrożenia. W tym przypadku są to kryzysy wizerunkowe. Jak sobie radzić w takich przypadkach? O tym poniżej.

Public_thumb_alarm-clock-art-background-1037993
Hover_image
Kiedy i jak często postować na Facebooku?
28.03.2019

Pytania o częstotliwość i pory postowania to zazwyczaj pierwsze zagwozdki, jakie pojawiają się po podjęciu decyzji o rozpoczęciu komunikowania na Facebooku. Choć nie ma jednej złotej rady, to kilka wskazówek, które znajdziecie poniżej, na pewno pomogą Wam w wypracowaniu swojego planu komunikowania.

Public_thumb_okulary
Hover_image
Na kryzysy - Social Media Policy
08.02.2019

Powodem kryzysów w mediach społecznościowych mogą być nie tylko konflikty na linii klient – marka. Zdarza się, że sytuacje trudne są efektem działań podejmowanych w mediach społecznościowych przez pracowników firmy.

Public_thumb_alarm-black-and-white-danger-37543
Hover_image
Gaszenie pożaru - czyli jak reagować w przypadku kryzysu
03.02.2019

Oto kilka metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, wynikających z działań fanów.

Public_thumb_antique-author-beverage-958164
Hover_image
Jakość komunikowania
30.01.2019

„Jakość, nie ilość” – to zasada, która w mediach społecznościowych ma szczególne znaczenie. Zalewani coraz większą ilością treści, użytkownicy nie wczytują się w długie teksty. Zaangażowanie fanów zdobywa ten, kto szybciej i skuteczniej przykuje ich uwagę.

Public_thumb_zasady
Hover_image
8 zasad udanej strategii komunikacji na Facebooku
23.01.2019

Planując strategię komunikacji na najpopularniejszym z serwisów społecznościowych - Facebooku - warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

Public_thumb_kroki_3
Hover_image
Strategia krok po kroku
16.01.2019

Strategia komunikacji w mediach społecznościowych powinna być spójna z ogólną strategią promocji przyjętą przez markę. Jeśli podstawowym celem wizerunkowym firmy jest kreowanie obrazu marki otwartej na dialog i wychodzącej na przeciw potrzebom klienta, nie można tego pominąć podczas wyznaczania kierunków działań w mediach społecznościowych. W takim przypadku powinniśmy przyjrzeć się szczególnie takim aspektom, jak szybkość i jakość relacji z fanami, bądź rozważyć wdrożenie dodatkowych narzędzi komunikacji z klientami (np. dedykowanej aplikacji kontaktowej).

Public_thumb_owce_4
Hover_image
Strategia komunikowania w mediach społecznościowych
03.01.2019

Wiele osób wychodzi z założenia, że obecność marki w mediach społecznościowych rozpoczyna się z chwilą założenia fanpage'a na Facebooku lub konta na Twitterze. Nic bardziej mylnego. Aby nasze działania doprowadziły nas do oczekiwanych rezultatów, powinny być poprzedzone wnikliwą analizą celów i stworzeniem strategii działań w mediach społecznościowych.

Public_thumb_ekaterina-shevchenko-zltlhekbh04-unsplash
Hover_image
4 powody, dla których warto postawić na content marketing
11.09.2019

Content marketing, określany też marketingiem treści, zyskuje coraz większą popularność. Dlaczego warto z niego korzystać? Poniżej przedstawiamy 4 powody.

Public_thumb_adult-business-deal-collaboration-1376864
Hover_image
Kryzysy są po to, by ich unikać
24.05.2019

Media społecznościowe są narzędziem szybkiej i co - najważniejsze, dwustronnej komunikacji z klientami. Rodzi to wiele korzyści marketingowych i PR-owych dla marki. Jednak, jak to w życiu – każda możliwość niesie również ze sobą zagrożenia. W tym przypadku są to kryzysy wizerunkowe. Jak sobie radzić w takich przypadkach? O tym poniżej.

Public_thumb_alarm-clock-art-background-1037993
Hover_image
Kiedy i jak często postować na Facebooku?
28.03.2019

Pytania o częstotliwość i pory postowania to zazwyczaj pierwsze zagwozdki, jakie pojawiają się po podjęciu decyzji o rozpoczęciu komunikowania na Facebooku. Choć nie ma jednej złotej rady, to kilka wskazówek, które znajdziecie poniżej, na pewno pomogą Wam w wypracowaniu swojego planu komunikowania.

Public_thumb_okulary
Hover_image
Na kryzysy - Social Media Policy
08.02.2019

Powodem kryzysów w mediach społecznościowych mogą być nie tylko konflikty na linii klient – marka. Zdarza się, że sytuacje trudne są efektem działań podejmowanych w mediach społecznościowych przez pracowników firmy.

Public_thumb_alarm-black-and-white-danger-37543
Hover_image
Gaszenie pożaru - czyli jak reagować w przypadku kryzysu
03.02.2019

Oto kilka metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, wynikających z działań fanów.

Public_thumb_antique-author-beverage-958164
Hover_image
Jakość komunikowania
30.01.2019

„Jakość, nie ilość” – to zasada, która w mediach społecznościowych ma szczególne znaczenie. Zalewani coraz większą ilością treści, użytkownicy nie wczytują się w długie teksty. Zaangażowanie fanów zdobywa ten, kto szybciej i skuteczniej przykuje ich uwagę.

Public_thumb_zasady
Hover_image
8 zasad udanej strategii komunikacji na Facebooku
23.01.2019

Planując strategię komunikacji na najpopularniejszym z serwisów społecznościowych - Facebooku - warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

Public_thumb_kroki_3
Hover_image
Strategia krok po kroku
16.01.2019

Strategia komunikacji w mediach społecznościowych powinna być spójna z ogólną strategią promocji przyjętą przez markę. Jeśli podstawowym celem wizerunkowym firmy jest kreowanie obrazu marki otwartej na dialog i wychodzącej na przeciw potrzebom klienta, nie można tego pominąć podczas wyznaczania kierunków działań w mediach społecznościowych. W takim przypadku powinniśmy przyjrzeć się szczególnie takim aspektom, jak szybkość i jakość relacji z fanami, bądź rozważyć wdrożenie dodatkowych narzędzi komunikacji z klientami (np. dedykowanej aplikacji kontaktowej).

Public_thumb_owce_4
Hover_image
Strategia komunikowania w mediach społecznościowych
03.01.2019

Wiele osób wychodzi z założenia, że obecność marki w mediach społecznościowych rozpoczyna się z chwilą założenia fanpage'a na Facebooku lub konta na Twitterze. Nic bardziej mylnego. Aby nasze działania doprowadziły nas do oczekiwanych rezultatów, powinny być poprzedzone wnikliwą analizą celów i stworzeniem strategii działań w mediach społecznościowych.